Здравейте отскоро имам алфа 156 1.9 жтд 105 к.с. и много и се кефя. Но тази сутрин забелязах че съединителят ми не отделя достатъчно.Трудно включвам на скорост без значение на коя скорост и като включа при натиснат съединител се усеща тресене.Помогнете няма сходни теми в форума . Дали е за смяна или има за реголиране
Известие
Collapse
No announcement yet.
съединител "1.9" жтд не отделя
Collapse
X
-
Това, дето го натискаш най-вляво е педала за съединителя. С него натискаш и помпата. Това, дето е долу и бута вилката на съединителя се нарича цилиндър.
При тебе, проблема се решава с обезвъздушаване, смяна на помпата или смяна на цилиндъра.
В тоя ред!
Първо обезвъздуши и виж да не тече течност!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеТова, дето го натискаш най-вляво е педала за съединителя. С него натискаш и помпата. Това, дето е долу и бута вилката на съединителя се нарича цилиндър.
При тебе, проблема се решава с обезвъздушаване, смяна на помпата или смяна на цилиндъра.
В тоя ред!
Първо обезвъздуши и виж да не тече течност!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Абе хора вие съвсем ме объркахте и втора помпа ли има. Аз мисля че е изскочила някоя от прожините на феродовия диск и е заседнала някаде.
---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:10 ----------
Ако е помпа няма ли да ми омекне или потъне педала .
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеХи хи, а втората помпа?
Това дето му викат долна помпа се нарича цилиндър!
Няма горна и долна помпа.
Има помпа и работен цилиндър.
Помпата е това, дето натискаме с педала, а цилиндър това, дето поема течността от помпата и натиска вилката на съединителя!
Ако не правилно, поне така сме се разбрали в тоя форум да наричаме нещата
Едит: ако е глътнала малко въздух системата може да прави точно това. Има и вариант, гумичката на помпата да се е поразложила и да запушва компенсационния отвор, който съединява цилиндъра на помпата и казанчето и. Там е много тънка работата.Last edited by mordohy; d.m.y г., 19:06.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеНяма такава!
Това дето му викат долна помпа се нарича цилиндър!
Няма горна и долна помпа.
Има помпа и работен цилиндър.
Помпата е това, дето натискаме с педала, а цилиндър това, дето поема течността от помпата и натиска вилката на съединителя!
Ако не правилно, поне така сме се разбрали в тоя форум да наричаме нещата
Едит: ако е глътнала малко въздух системата може да прави точно това. Има и вариант, гумичката на помпата да се е поразложила и да запушва компенсационния отвор, който съединява цилиндъра на помпата и казанчето и. Там е много тънка работата.
А може и вече надолу да е - я ламелки, я ... знае ли човек
Наздраве!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRiderЪ-ъ, 19г. само алфи карам
Ко ся паметник ли да ти вдигнем?!!!!!
Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщениеАбе хора вие съвсем ме объркахте и втора помпа ли има. Аз мисля че е изскочила някоя от прожините на феродовия диск и е заседнала някаде.
.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRiderМоже, ама бутилки. Виж се какви глупости пишеш
МАХОВИКА Е ДЕМПФЕРЕН!!!!!!!!!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеАЙ ДА СА НАМЕСИ НЯКОЙ ЩОТ НЕАМ НРРВИИИИИ....
МАХОВИКА Е ДЕМПФЕРЕН!!!!!!!!!Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеБравоооо! Така е - парт. номер 46534965 (комплект). И няма пружини на феродовия диск - дори и на снимките, а? Я ми обясни, като му пропада съединителят, как влияят в/у това пружините на маховика? Или като се е скапал лагера на маховика няма да чувства само пулсации като ABS? А той казва само, че му е омекнал съединителят и не може да включва на скорост. А това няма толкова общо с маховика, а повече със заминали ламели на притискателния и вклинил се лагер в тях. А маховикът ако е заминал може да е причина за това състояние, но както той го описва - не е имал пулсации в педала. При условие, че хидравличната част е наред
Хубаво е да вдигнеш капака на някоя от колите ти (ако въобще има такива.......съмнява ме) и малко ЖЕЛЕЗА да пиппнеш, да се пооцапаш, да поразгледаш частите, да сравниш това онова и тогава да пишеш КОМПЕТЕНТНИ мнения.......
ДА на 105к.с маховика е различен спрямо на 110-115к.с НО САМО ПО НЯКВИ ЦИФРИ КОИТО ТИ НИ ЦИТИРАШ.........
Иначе са си 1/1..........
БЪДИ ТАКА ДОБЪР И СПИ ДА ЗАБЛУЖДАВАШ ОСТАНАЛИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ.......
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеВиж сега!!!!!!
Хубаво е да вдигнеш капака на някоя от колите ти (ако въобще има такива.......съмнява ме) и малко ЖЕЛЕЗА да пиппнеш, да се пооцапаш, да поразгледаш частите, да сравниш това онова и тогава да пишеш КОМПЕТЕНТНИ мнения.......
ДА на 105к.с маховика е различен спрямо на 110-115к.с НО САМО ПО НЯКВИ ЦИФРИ КОИТО ТИ НИ ЦИТИРАШ.........
Иначе са си 1/1..........
БЪДИ ТАКА ДОБЪР И СПИ ДА ЗАБЛУЖДАВАШ ОСТАНАЛИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ.......
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщениеАЙ ДА СА НАМЕСИ НЯКОЙ ЩОТ НЕАМ НРРВИИИИИ....
МАХОВИКА Е ДЕМПФЕРЕН!!!!!!!!!156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Маховика няма нищо общо с описаните проблеми.
Цилиндъра има достатъчен запас от ход, за да не му пречи тия 3-4 мм от дебелината на диафрагмата.
Освен, както на майтап беше казано, не е 33-ка с ожулена вилка, счупен щифт, трака като биела и изпада при сваляне на скоростите.
Тогава всеки микрон има значение.
Тука говорим за друга конструкция.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment